BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, February 8, 2011

limau manis limau masam

wah~ marah sungguh nampak aku ari ni..memang x puas hati..salah ker aku luahkan ape yang aku raser?
benci2..nyampah nak je bunuh orang yang suka menabur cerita ni..suka ati aku la..










susah la..tiba2 aku dapat semangat...hehehe ( sempena raya cina yang baru lepas ni) limau...manusia pom macam tu la jugak.. ade yang manis ada yang masam...kalau kena limau yang manis..mesti kita suka kan?yelah yang sedap,sape x nak..bile termakan limau yang masam...msti x suka ( len  la kalo org tu jnis suka masam)
ini hanyalah perumpamaan aku shaja..kawan2 tentu dpt memahami kan?urm...


aku jugak teringat pada kata2 semangat abah aku ..dia cakap dalam hidup kita ni jangan mudah mengalah pasa sesuatu..berusaha tuk dapatkan sesuatu ( thanks abah).. hehehhee..




hidup ni terlalu banyak cabaran,..ye lah kalo tak..takkan mencabar..wah...semangat..jangan mudah patah hati..
untuk kawan2ku yang aku sayang..ingatlah dan yakinlah pada diri kita sendiri..x mau cepat putus asa..k?


bekalan : SESUNGGUHNYA KEBAHAGIAAN ITU ADA DALAM DIRI ANDA~KERANA ITU, SUDAH SEHARUSNYA ANDA MENGERAHKAN JERIH PAYAH ANDA UNTUK PERBAIKI DIRI..





betul jugak kan?watpe kite nak serabutkan kepala otak dan memikirkan pekara yang sia2..oleh itu,jom kita muhasabah diri kita kepada Pencipta kita.lebih bermanfaat..
biarkan si luncai terjun dengan labu2 nya....
 salam ukhwah semua..setakat ini jer tuk ari ni...
semoga berjumpa lagi~

0 comments: